استفاده شما از وب سایت فروشگاه اینترنتی شرکت فراکوش دانه پیشداد (برند شاران و نوواژ، که در این صفحه بنام وب سایت قهوه شاران آن را ذکر می کنیم) به آدرس اینترنتی sharancoffee.com  به منزله قبول شرایط مندرج در این صفحه می باشد.

آماده سازی و ارسال سفارشات؛  تا دو روز کاری پس از ثبت و نهایی شدن سفارش، توسط پست پیشتاز ارسال می گردد. (ذکر این نکته ضروری است که امکان دارد این زمان بسته به ترافیک خط تولید، نوع و موجودی کالا  افزایش یابد.)

– شماره 14 رقمی مرسوله پستی، به شماره همراه درج شده هنگام ثبت سفارش ، توسط شماره 10000800008090 به مشتری پیامک می گردد. در صورت در دسترس نبودن شماره، وب سایت قهوه شاران مسئولیتی در قبال اعلام کد نخواهد داشت، و شخص مشتری باید پیگیر آن باشد.

– وب سایت قهوه شاران هنگام ارسال سفارشات نهايت سعي و تلاش خود را براي بسته بندي ايمن و مطمئن و استاندارد برای تمامی محصولات انجام مي دهد. پس از تحويل مرسوله به مبادي هاي حمل و نقل معتبر و اعلام رسید مرسوله، در صورتي كه هرگونه حادثه و اتفاقي حين حمل كالا اتفاق بيفتد، و مشتری متوجه مخدوش شدن بسته یا شکستگی و …. شود باید از تحویل بسته از مامور مبادی حمل خودداری نماید تا قابل پیگیری باشد در غیر این صورت شرکت فراکوش دانه پیشداد هيچگونه مسئوليتي را عهده دار نمي باشد.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  کالاهای موجود در وب سایت قهوه شاران، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای وب سایت قهوه شاران محفوظ است. وب سایت قهوه شاران در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به وب سایت قهوه شاران می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– در صورتي كه كالاي ارسال شده به خريدار محترم با كالاي سفارش داده شده مغايرت داشته باشد:
مشتري بايد از پذيرش كالاي موردنظر خودداري كرده و حداکثر ظرف 24 ساعت بخش پشتيباني فروش را در جريان عدم تطابق كالاي تحويل گرفته شده با كالاي ثبت سفارش شده قرار دهند. در صورت تحويل كالاي موردنظر نيز بايد بدون هيچگونه آسيب فيزيكي و مخدوش كردن بسته بندي كالا آن را به همان صورت به آدرس انبار شركت ارسال كنند و كارشناسان بخش پشتيباني فروش  نيز پس از بررسي صحت و سلامت كالا اقدام به تعويض كالا با كالاي مدنظر كنند. در صورتي كه بسته بندي كالاي تحويل گرفته شده به نحوي دستكاري فيزيكي شده اند، براي قهوه شاران مورد قبول نبوده و استرداد كالا امكان پذير نمي باشد.
در صورت عدم موجود بودن كالا فروشگاه حق دارد مبلغ پرداخت شده كالا به مشتري عودت دهد و مشتري نيز ادعايي در اين زمينه نمی تواند داشته باشد.

– در صورت عدم درج صحیح مشخصات مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده و همچنین درصورت عدم دریافت و خودداری تحویل سفارش توسط گیرنده ؛ در صورت مرجوع شدن بسته پستی، مشتری، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.

– در صورتی که وب سایت قهوه شاران به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

– وب سایت قهوه شاران مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای وب سایت قهوه شاران  محفوظ است.

– آدرس  ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

– راه های ارتباطی قهوه شاران در قسمت تماس با ما وبسایت ذکر شده اند. در صورت ارسال هرگونه پیامک و تماس تحت عنوان وب سایت قهوه شاران ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام وب سایت قهوه شاران  است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@sharancoffee.com – sharancoffee.it@gmail.com اطلاع دهید.